Współpraca z nowoczesnymi mediami

Współpraca z nowoczesnymi mediami

Funkcjonowanie w wielkiej polityce i działanie wielkich marek międzynarodowych korporacji to bardzo podobne zagadnienia, dlatego niejednokrotnie ci sami specjaliści od wizerunku zatrudniani przez globalne korporacje muszą łączyć te zadania ze zleceniami od prywatnych osób, głównie polityków i artystów. W dobie Internetu ciężko zliczyć piszące w wielu językach prywatne blogi jak i mniejsze lub większe magazyny internetowe, poruszające tematy dotyczące osób publicznych. A zatem dostać może się i początkującym muzykom, aktorom, reżyserom, politykom – każdemu, kto jest na medialnym świeczniku. Często najchętniej czytane są natomiast te media, które z prawdą mają najmniej wspólnego i w których komentarze są poniżej jakiejkolwiek krytyki czy prawnego przyzwolenia. Aby jednak skutecznie radzić sobie z takim zjawiskiem nie wystarczy za każdym razem prostować tych informacji – trzeba zdominować media dużo ważniejsze przy jednoczesnej próbie ugłaskania portali plotkarskich. Wiedzą o tym zarówno ci, którzy dbają o wizerunek wielkiego biznesu i doradzają jak pozyskać nowych klientów czy osłabić negatywny przekaz w jakimś kraju, jak i ci, którzy pomagają politykom czy aktorom uporać się z wielkim zainteresowaniem mediów. I jeśli ktoś dobrze wykonuje tę pracę, może liczyć na zatrudnienie tak z jednej jak i drugiej strony.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.