Wielki biznes w dobie Internetu

Wielki biznes w dobie Internetu

Coraz częściej problemem nowoczesnych firm jest bardzo słaba umiejętność przekonania do siebie nowych odbiorców, pozyskanie młodych ludzi. Ci bowiem coraz częściej funkcjonują przede wszystkim w wirtualnej rzeczywistości i w związku z tym niewątpliwie o wiele chętniej wybierają marki, które nie reklamują się w telewizji czy prasie, ale są w stanie do nich dotrzeć. Stawia to przed współczesnym biznesem konieczność rozumienia oczekiwań młodego człowieka. Nie wystarczy bowiem wstawić do Internetu tysięcy reklam, by młody człowiek chciał kupić dany produkt. Internauci nawet w bardzo młodym wieku korzystają chętnie z wynalazku jakim jest addblocker i potrafią oglądać sieć bez nawet jednej reklamy. Ale mówi się wiele na forach i w komentarzach tkwi cała prawda o danej firmie, a więc odpowiednie dotarcie do młodych oznacza przede wszystkim umiejętne kontrolowanie tego, co o danym biznesie pisze się w sieci. Nie jest to zadanie proste i wymaga wyjątkowej umiejętności myślenia dokładnie tak samo, jak współczesny młody konsument i Internauta. A więc coraz częściej wielki biznes korzysta właśnie z pomocy takich młodych i kochających działanie w sieci ludzi. To oni coraz częściej decydują o kierunku zmian wizerunkowych firmy i sposobie podbijania kolejnych portali elektronicznych, for czy paneli dyskusyjnych.

[Głosów:1    Średnia:3/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.