Stały rozwój i postęp

Stały rozwój i postęp

Wyznaczanie nowych celów to w prowadzeniu interesu wyjątkowo ważny proces i firmy, które w dobie liderowania na rynku nie będą chciały rozwijać się za wszelką cenę i nie będą stawiały sobie nowych wymogów dość szybko zaprzepaszczą dosłownie wszystkie swoje szanse. Aktualnie na świecie nie brakuje przykładów biznesowych potentatów, którzy jak Nokia czy przed latami Kodak absolutnie znaczyli wszystko na rynku i sami kreowali trendy, narzucając konkurentom tempo i kierunek rozwoju. Dzisiaj obie te firmy są najlepszym przykładem tego jak samozadowolenie i samorealizacja szefów wielkich firm paraliżuje ich możliwość do stawiania sobie kolejnych celów biznesowych. W czasie gdy tamte marki opierały swoją produkcję na oklepanych schematach i wypróbowanych latami sposobów konstruowania swoich produktów, konkurenci stawiali sobie stale nierealne do realizacji cele. I w procesie wieloletniego ciężkiego szukania kompromisów i nawet po wielu nieudanych próbach – firmy te nie poddały się a jedynie umocniły w przekonaniu, że udało im się wpaść na trop zupełnie nowej koncepcji biznesowej, nowego produktu czy usługi. Konsumpcja w dzisiejszym świecie nie maleje i ludzie nadal bardzo chętnie kupują, pomimo recesji decydując się na to, co ich zdaniem jest atrakcyjne. A to otwiera drogę wielu utalentowanym inwestorom.

[Głosów:1    Średnia:3/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.