Public Relations, to jedno z najważniejszych działań jakie powinny zostać podjęte w każdej firmie po to, aby stworzyć pozytywny wizerunek firmy w umyśle klienta. Pamiętać trzeba o tym, aby podtrzymywać jak najlepsze relacje z naszym klientem, aby czuł się on dla nas ważny, oraz, żeby czuł, że nam na nim zależy. Działaniami Public Relations może być zarówno wysyłanie kartek pocztowych z powodu różnych okazji, jak świąt, czy imienin, a także mailing informacyjny, który stanie się dowodem na to, że dbamy o naszego klienta i chcemy, aby czuł, że się nim interesujemy. Pamiętajmy o tym, że zadowolony klient, to gwarancja kolejnego klienta, gdyż będzie on polecał usługi naszej firmy wśród swoich znajomych. Wiele firm organizuje dla swoich klientów bankiety, z okazji różnych uroczystości, wręczają swoim klientom drobne upominki w postaci notesów, kalendarzyków, czy długopisów z logo firmy, co jest bardzo pozytywnie postrzegane w świecie biznesu. Wart by było na przykład, w przypadku firm usługowych, wykonać, jakąś drobną usługę na rzecz naszego klienta gratisowo, aby poczuł się wyjątkowy i doceniony. Pamiętajmy, aby dbać o klientów, gdyż to dzięki nim nasza firma ma możliwość, aby prosperować. Nie bójmy się podejmowania nowych działań w związku z kontaktem z klientem, a na pewno będzie to procentować w dłuższym, bądź krótszym czasie.
Relacja z klientem drogą do sukcesu


[Głosów:0 Średnia:0/5]