
Promowanie wizerunku firmy w Internecie to dzisiaj mus i te przedsiębiorstwa, które jako pierwsze nauczyły się skutecznie wykorzystywać elektroniczny marketing do swoich celów uzyskały nad rywalami rynkowymi wyraźną przewagę. Dzisiaj przewaga ta jednak może stopnieć w mgnieniu oka, albowiem sieć ma niesamowitą moc i zmienia się także niesamowicie szybko. Wiele przemysłów i biznesów świata nauczyło się zmieniać razem z klientami i modą, ale w rozumieniu sezonowym. Dzisiaj w Internecie wszystko nabiera tempa i jest coraz bardziej dynamiczne a to oznacza także zmianę języka, form komunikacji, oczekiwań konsumenckich, mody – wszystkiego – co tydzień, miesiąc. Aby więc wyjść na firmę nowoczesną i przedsiębiorstwo doskonale rozumiejące potrzeby współczesnego człowieka konieczne staje się bardzo dokładne wsłuchiwanie w głos młodych Internautów. Coraz częściej otwiera to natomiast drogę do zatrudnienia w wielkiej korporacji ludziom, którzy doskonale orientują się w życiu współczesnej sieci, ale nigdy nie mierzyli w przygodę z biznesem. Tymczasem biznes potrzebuje dzisiaj coraz młodszych ludzi i ich unikalnych pomysłów właśnie dlatego, że to młodzi ludzie są dzisiaj głównym celem akcji promocyjnych i marketingowych. Już teraz kupują oni dużo, ale w przyszłości to na nich opierać będzie się konsumpcja.