Media w świecie korporacji

Media w świecie korporacji

Dzisiaj media bardzo otwarcie wpływają na działania większości korporacji, ale najwięcej tutaj zasług należy niewątpliwie przypisać tym, którzy działają w Internecie. Media komercyjne muszą bardzo często trzymać się pewnej linii programowej a ich materiały muszą być bardzo obiektywnie przygotowane, poprawne politycznie, do tego muszą pamiętać o licznych instytucjach mogących przyznawać im kary, o prawie i ustawach a także swoich reklamodawcach. Dlatego tutaj każde słowo jest dokładnie edytowane wiele razy – nie muszą tego robić media elektroniczne. I to właśnie tam pojawiają się coraz częściej całe ruchy oporu przeciwko działalności jakichś firm. To właśnie Internet doprowadził do obalenia wielu dyktatorów w Afryce i na Bliskim Wschodzie, więc dość naturalnie takie same masy społeczne są w stanie skutecznie obalać wielkie korporacje i wpływać na zmiany biznesowe na całym świecie. Ponad wszelką wątpliwość to Internet najczęściej przeraża prezesów i właścicieli różnych firm. To tam w trakcie kilku krótkich dni protest zainicjowany przez bardzo wąską grupkę odbiorców przeistacza się w masowe ruszenie, pod którym podpisują się setki tysięcy użytkowników sieci. Biznes musi dzisiaj dbać więc o wiele bardziej o to, co mówi Internet na ich temat niż to, co pokazują o nim telewizje i piszą gazety.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.