Media mówią o biznesie

Media mówią o biznesie

Działanie mediów to dzisiaj coraz częściej sprawdzanie polityków czy elit finansowych pod kątem ich uczciwego zachowania. Kryzys finansowy na świecie dość szybko rozbudził zainteresowanie opinii publicznej najróżniejszymi terminami podatkowymi, kwestiami prawnymi, opieką socjalną. Nie jest więc dzisiaj tak łatwo politykom wybronić swoje reformy, tak samo jak nie jest dzisiaj łatwo umiejętnie prowadzić biznes. Szczególnie że coraz większy głos w mediach posiadają zwykli Internauci. Występują jednak oni pod postacią głosów w ankietach, komentarzach na forach, własnych blogów i bardzo aktywnie komentują każde wydarzenia, także z życia niejednej firmy. Te globalne marki, które są rozpoznawalne na całym świecie, muszą rzecz jasna najbardziej martwić się o to, co mówi o nich prasa i telewizja. Ale Internet może dzisiaj organizować się zdecydowanie szybciej i o ile media często boją się w jasny sposób skrytykować pewne działania lub nie używają do tego dostatecznie ostrego i jednoznacznego języka – ludzie w Internecie potrafią w kilka dni zdobyć tysiące podpisów pod elektronicznym bojkotem produktów jakiejś firmy czy jej usług. I konsumenci świadomi swojej potęgi portfela coraz chętniej wykorzystują takie formy szantażu ekonomicznego na korporacjach, zmuszając je do zmiany swojej polityki i strategii.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.