Korporacje w wirtualnej rzeczywistości

Korporacje w wirtualnej rzeczywistości

Absolutna większość współczesnych firm doskonale rozumie potrzebę funkcjonowania w Internecie. Bez wsparcia ze strony młodych konsumentów trudno jest tak naprawdę budować przyszłościową markę i coraz ważniejsze jest to, by to właśnie dzisiejsi młodzi ludzie wybrali dany biznes, ponieważ istnieje duża szansa, że pozostaną przy nim na długie dekady a następnie może przekażą swoje nawyki konsumenckie następnemu pokoleniu. Coraz ważniejsze stają się więc biznesowe wydatki nie na marketing tradycyjny a na nowoczesny marketing elektroniczny, który obiecuje nie tylko szybki dostęp do tysięcy Internautów, ale także niskie koszty promocji. Coraz częściej bowiem udaje się przekonać Internautów do tego, by sami rozpowszechnili materiał promocyjny setki tysięcy razy – jeśli tylko zaskoczy ich się czymś. Nikomu w sieci nie przeszkadza dzisiaj reklama, o ile jest pomysłowa i niekonwencjonalna, wykorzystuje współczesne zainteresowania Internautów. A zainteresowania te zmieniają się niestety jak w kalejdoskopie i to właśnie największy problem korporacji archaicznych. Ich świat opierał się na modzie zmieniającej się sezonowo. W dobie Internetu trendy zmieniają się co tydzień i konieczne jest umiejętne do nich nawiązywanie bez względu na toczące się w głównych mediach reklamy i akcje promujące firmę.

[Głosów:1    Średnia:4/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.