Kiedy dopiero co rozkręcamy swój własny biznes lub nawet funkcjonujemy już od jakiegoś czasu na rynku to powinniśmy zrobić wszystko, aby zaistnieć w świadomości jak największej grupy potencjalnych odbiorców. Powinniśmy się pokazywać zarówno w środowisku ogólnopolskim (lub nawet międzynarodowym, jeżeli mamy takie aspiracje) jak i lokalnym i budować tą świadomość na wielu różnych płaszczyznach. Podstawa to w dzisiejszych czasach w zasadzie dobrze opracowana, sprawnie funkcjonująca oraz dobrze opracowana strona internetowa. Powinna być ona nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale też przejrzysta, przedstawiająca naszą ofertę, tak aby skłonić do zapoznania się z jej szczegółami. Bardzo dobrze odbierane są także zdjęcia ciekawych, ukończonych już projektów czy rekomendacje osób zadowolonych ze współpracy z nami. Kolejny element to wszelkiego typu materiały reklamowe w wersji papierowej takie jak ulotki, biuletyny, broszury czy plakaty. Mimo tego, że bardzo często jak konsumenci zżymamy się na to, że jesteśmy zasypywani różnego typu ulotkami czy gazetkami to w praktyce okazuje się, że bardzo często jednak z nich korzystamy. No i ostatni element, który ma bardzo duże pole rażenia, to oczywiście obecność w środkach masowego przekazu. Reklama telewizyjna to jednak wciąż jeden z najlepszych wabików na konsumentów.
Formy marketingu i reklamy o zasięgu ogólnopolskim


[Głosów:0 Średnia:0/5]