Wyobraźmy sobie, że pokonaliśmy już wszystkie niezbędne formalności, i nasza firma, stała się nią oficjalnie. Udało nam się również, pozyskać odpowiednią ilość funduszy, dzięki czemu możemy już działać pełną parą. Ale czy na pewno? Otóż nie możemy pominąć tak istotnej kwestii, jak zatrudnienie odpowiedniego personelu. Co oznacza odpowiedni personel? Oznacza to, że nasza firma, składać się będzie z osób, które w procesie selekcji, zostały wytypowane, jako najlepsze, które mają stanowić trzon naszej firmy i pomagać swoją pracą w jej rozwoju. Jak zatem dobrać odpowiednią kadrę, która spełni nasze oczekiwania? Najlepiej opublikować ogłoszenie, w którym udzielimy informacji o tym, na jakie stanowisko poszukujemy danej osoby, jakie stawiamy jej wymagania i co w zamian za to jej oferujemy. Następnie spośród wszystkich aplikacji, które otrzymamy, musimy wyselekcjonować te, które najbardziej pasują, do profilu kandydata, które chcielibyśmy zatrudnić w naszej firmie. Kolejnym etapem, jest zatrudnienie wszystkich osób, które bardziej lub mniej, spełniają kryteria podane przez nas w ogłoszeniu. Następnie podczas rozmowy, musimy dokonać ostatecznego wyboru, który pozwoli nam na zatrudnienie, najlepszej osoby, bądź najlepszych osób, wszystko zależy od tego, jaką ilość pracowników planujemy zatrudnić.
Firmę tworzą ludzie czyli jak dobrać odpowiednią kadrę


[Głosów:0 Średnia:0/5]