
Praktycznie wszystkie współczesne firmy zastanawiają się nad swoją przyszłością i w związku z tym podejmują różne decyzje. Głównie w dziedzinie oszczędzania, więc każdy pomysł na zmianę budżetu na lepsze jest mile widziany. Aktualnie coraz częściej odpowiedzią na potrzebę oszczędzania ma być przeniesienie ciężaru marketingowego na Internet. Stworzenie odpowiedniej kampanii wizerunkowej w sieci jest zadaniem zdecydowanie tańszym a przy odpowiednich zabiegach możliwe jest rozpowszechnienie nazwy firmy wśród milionów ludzi bez konieczności wydawania nawet złotówki. Stworzenie udanego filmu promocyjnego jest w stanie natychmiast przykuć do niego tysiące Internautów, którzy następnie zainteresowani przekazem dalej rozpowszechnią link do filmiku, stworzą jego kopię. Jest to zabieg całkowicie darmowy a przy umiejętnie stworzonym materiale promocyjnym możliwe jest osiągnięcie niesamowitego efektu i zainteresowania. Współczesne korporacje coraz częściej więc poszukują specjalistów od takiego działania i nie chcą zatrudniać specjalistów z agencji reklamowych – wolą opierać się na pomysłach własnych pracowników. Rola Internetu w biznesie jest dzisiaj coraz większa i liczą się przede wszystkim ci pracownicy, którzy potrafią skorzystać na nowych możliwościach sieci, elektronicznego marketingu.