Biznes i wielka polityka

Biznes i wielka polityka

Większość dzisiejszych krajów liberalnych stara się dostosować swoje prawo do oczekiwań inwestorów zagranicznych. Głównym wyzwaniem jest dzisiaj przekonanie ich do tego, że w kraju panują idealne warunki dla nich do prowadzenia biznesu. Oczywiście nie da się tego zrobić wyłącznie zabiegami promocyjnymi czy tanim marketingiem, ponieważ przeważnie za takimi decyzjami biznesowymi jak wprowadzenie swojego kapitału do nowego kraju europejskiej demokracji stoją wielomiesięczne negocjacje, analizy i tzw. reaserch. Specjalnie stworzone i składające się z samych doskonale wyedukowanych znawców najrózniejszych dziedzin handlu, prawa czy marketingu i socjologii miesiącami sprawdzają, czy w prawie albo ustawach danego państwa nie znajdują się jakieś poważne przesłanki za tym, by wstrzymać się na nieco dłużej ze swoją decyzją. Bardzo często chodzi jednak tylko o to, czy rozwijający się rynek będzie w stanie utrzymać wysoką konsumpcję wewnętrzną. Jeśli obywatele danego kraju kupują chętnie i wydają większość zarobionych pieniędzy na nowe i innowacyjne produkty oraz usługi, szanse marki są spore. A firma mająca już doświadczenia w sprzedaży danego dobra albo usługi na własnym rodzimym rynku niewątpliwie o wiele szybciej zasymiluje się w warunkach nawet skrajnie odmiennych – pryncypia biznesu wszędzie działają bowiem tak samo.

[Głosów:1    Średnia:4/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.